BRA JOBBAT!

Igår gick den första BOBBY-kvällen för terminen av stapeln. Nu var ju inte undertecknad där själv, men vad jag förstår gick det superbra. Alla skötte sig, spelade fint och hjälpte till med både fram och bortplock. Extra roligt tycker jag det är att "icke-esteter" spelade. Stor eloge!!!
Glöm inte bort att gå in på Msuikföreningen Bobby (jo den heter så...) -gruppen på facebook. Där finns alla planerade arrangemang och lite bilder. Det är även viktigt att bjuda in fler medlemmar så att vi kan göra extra mycket reklam så att det kommer ännu mer folk till våra små konserter mm.
Nästa Bobbykbäll är planerad till den 9:e december. Då tänker även jag dyka upp.
Rock on!
/A

Ska passa på att göra lite smygreklam för ett litet projekt jag jobbar på.
www.myspace.com/hockeytuta
lyssna å njut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0