The Final countdown...

Nu är det bara fem dagar till det smäller. EAST FEASTIVAL 09 går av stapeln med buller och bång. Spänningen är oliiiiiiidlig för att: Hur blir vädret? Kommer det mycket folk? Kommer det några fotbollslag? Kommer vi sälja många hamburgare? Ska alla banden spela bra?
Vi vill ju alla att det ska bli grymt, fett och nice... hehe... Det kommer det bli. Min mage och mitt hjärta säger att det kommer att bli så.
Om vi alla tar i OSV......
Är egentligen alldeles för trött för att skriva något vettigt, men jag vill bara uttrycka min förväntan. På ett sätt är jag redan stolt över vad BOBBY har åstadkommit det här året. Jag kommer att gråta floder om allt går vägen med EAST i år. Sedan kommer jag att sova hela sommarlovet- utom när jag badar- och minnas tillbaka på en grym festival.

Let's go get 'em!!!!

/Dansbanders

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer Harri Honka Festivalii Bandi till den där Est-festivalen?

2009-05-26 @ 19:54:09
Postat av: Anonym

jupp

2009-05-26 @ 20:41:53
Postat av: Andrea

Ska vi slå vad om att Anders kommer sova även när han badar? ;)

2009-05-28 @ 19:31:29
Postat av: Niklas

EAST festival: Where the action went

2009-05-30 @ 06:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0