I en datorsal

Hejsan parasiter.

Nu är lovet slut, och det är dags att åter börja anstränga sig. Typ.

Petterintervjun borde publiceras snart, det var några dagar sen den genomfördes och under lovet har jag fått några svarsuppdateringar från Petter via sms. Jag måste prata med Stoffe om bilder, dels dem på P himself och sedan från bobbykvällen. På tal om den, jag har fått några förfrågningar om nästa kväll. Jag känner att den senaste tog rätt mycket energi, så jag har inte pushat så mycket för att boka in ett datum. Därmed inte sagt att det inte ska bli av.

För det första så verkar ju de flesta ha sett något speciellt i volym 4 eftersom väldigt många siktar på att uppträda just då.
 
I och med att Ronja snart tjuter på Mattisberget och att man vaknar av fullt dagsljus vid klockan sju har jag funderat. Våren är på väg, och det kanske inte längre känns fullt så aktuellt med myspystema. En lätt omnischning kanske är aktuell. Men grundidén ska förbli densamma.

Nåväl, först och främst ska vi väl boka in ett möte där datum och detaljer bestäms. Höll öron och ögon öppna.


Nu ska jag gå, au revoir


♣ Niklas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0