Jag har en åsikt!

Det här är inte min personliga blogg. Följande är ett relativt personligt inlägg, men jag skriver det å allas vägnar.

Det handlar inte om något skvallerbyttabingbång så om det är det ni är intresserade av, sluta läsa. Det handlar, som sig bör i den här bloggen, om musik.

Som alla vet så har alla olika musiksmaker, så också inom Bobby. Oftast är det för var och en självklart att man själv har bäst smak, och det är det inget fel med. Man har säkert också en drös anledningar varför man har rätt.

Vad som är bra och inte finns dock inget generellt svar på. Det är subjektivt. Du kan argumentera och komma med åsikter om folks smak, men det spelar ingen roll, de är inte intresserade av din åsikt.

Vart vill jag komma?

Sluta klanka ner på andras musiksmak. Det är inte försvarbart (eftersom ingen lika mycket som alla har rätt om vad som är bra) och därtill ett oerhört lurkigt och barnsligt beteende.

Visst, jag är inte heller fläckfri. Givetvis finns det genrer/artister jag kan säga mycket nedvärderande om, men det kommer jag från och med nu undvika eftersom det är så onödigt samtidigt som det kan såra. Ha detta i bakhuvudet!

Happy faces!

♣ Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0