FYFAN PISS PANNKAKOR OCH GRÖNA ÄRTOR /NIKLAS

Inte för att något av allmänhetens intresse är så jävligt, men någonstans måste man läcka lite frustration. Främst beror den på att mitt internet därhemma inte har existerat på cirka tre veckor, lätt frustrerande. Och dumma tv4 som lovade mig sol igår, och när jag vaknade i morse var det ungefär så långt ifrån vackert väder man kan komma.

Jag hänger på Anders idé om sista bobbykvällen förresten, läs kommentarer i föregående inlägg. Förresten måste jag säga att jag är besviken på er bobbyaner. Var är ert engagemang? Nåja, det blir säkert bra. 

♣ Niklas

Ps. Fyfan Ds. 

Kommentarer
Postat av: magister A

Tjabba. Fick en föfrågan om en Kille som heter Elof, men kallar sig för elctronic overlord eller dyl. Han gör electronica och bor i Skogås. kan det vara nåt för BOBBYnight vol. IV?

2009-03-23 @ 21:49:28
URL: http://www.eastfestival.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0