"Var är Eva???"

Ja så lät det i  mitt huvud nästan hela dagen. Ända tills jag fick syn på Cookie som ringde henne åt mig. 

Det började så här:

Mötet i förrgår gick ju bra. Då började jag och Stoffe så smått fundera på affischen. Men när vi skulle skriva 'på scen'-spalten kom vi på att det såg fruktansvärt torftigt ut att bara ha ett band och "östraelever" där. Så vad gör man? Jag tänkte som följande: Jag smsar tjejerna i det redan bokade bandet och frågar om de känner någon annan artist som vill uppträda. Och jovisst, en kände dom. Jag går in på dennas myspace och ser att Eva (i estettvåan) är hennes första toppkompís. Härligt tänkte jag, då pratar jag med Eva så hon kan höra av sig till artisten.

Och jag vet att detta är ganska kryptiskt. VILKA ÄR dessa artister då?

Jo, betoningen på 12:e kommer vara lite mer avskalat/lugnt än tidigare. Bandet som är bokat heter Non solos, de spelar fint på gitarr och sjunger väldigt bra. Deras (och Evas) kompis de tipsade om heter Elisabet Johansson och hamnar lite i samma genre. Jag tror det blir finfint. Sedan i framtiden:

Det är GIVETVIS helt fritt och uppskattat om någon mer engagerar sig i artistbokandet, jag vill ju att så många som möjligt ska uppskatta numren som framförs.

Nu är det fredagkväll. Jag har noll kronor, får nog hoppa över fredag den här veckan.

♣ Niklas

Kommentarer
Postat av: Anonym

sälj newbodyprylar!!!! sälj newbodyprylar!!!!sälj newbodyprylar!!!!sälj newbodyprylar!!!!sälj newbodyprylar!!!!sälj newbodyprylar!!!!sälj newbodyprylar!!!!sälj newbodyprylar!!!!sälj newbodyprylar!!!!sälj newbodyprylar!!!!sälj newbodyprylar!!!!sälj newbodyprylar!!!!sälj newbodyprylar!!!!sälj newbodyprylar!!!!sälj newbodyprylar!!!!

2009-01-27 @ 20:01:09
Postat av: Anonym

Är det begränsat genremässigt vilka som får lira på bobbynight?

2009-01-28 @ 15:20:32
Postat av: Niklas

Nej det är det inte. Om du har förslag eller önskemål yppa dem genast!



Samtidigt är det med sittande publik och det är ju något som är närmre förknippat vissa genrer än andra.

2009-01-28 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0