I skolan igen, goddag på er huliganer

Visserligen har jag slutat men jag sitter i skolan i alla fall. Det blir lätt så. Bilderna från vol. II kommer nog upp ikväll, det är ett riktigt hästjobb att klippa, klistra, skriva och publicera. Men de kommer, be patient!

Dagens stora nyhet är att vi har planerat nästa bobbykväll som kommer infalla den femte februari. I musiksalen har jag satt upp en lapp där man kan skriva ner sig om man vill spela. Gör det!!!

På måndag är det bobbymöte och east kommer vara huvudpunkten, men lite mer finns alltid att diskutera.

♣ Niklas

Ps. Någon måste hjälpa mig att skriva i skoltidningen om Bobby! Ds.


Kommentarer
Postat av: Göthe

När berättar du om den hemliga planen?

2009-01-07 @ 16:26:24
Postat av: Niklas

Beror så mycket på vem denne söte Göthe är.

2009-01-07 @ 21:29:06
Postat av: Göthe

Göthe af Jochnick.. Jag kan hjälpa dig skriva i skoltidningen. Eventuellt.... Om du är snäll och berättar

2009-01-08 @ 10:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0