Nån som kan plinka?

När jag som bäst satt och ritade i NV-korridoren får jag reda på att en av grupperna som skulle uppträda på bobbykvällen har strukit sig. Synonymt med kastat in handduken, avbrutit, ställt in, svikit?

Nåväl, vad jag ska komma fram till är att det finns en plats för den/dem som vill uppträda. När jag var i musiksalen och såg dum ut hörde jag Anders och Denise Orrego prata om den senare nämnda som potentiell bobbykvällsförgyllare. I morgon ska jag prata med henne eftersom hon verkade sugen på att spela, så fram tills dess har hon kanske lite förtur? Fast lite av tanken med att skriva här var att se ifall någon annan också vill hoppa in? För i så fall säg till!



Petter

Heter vår nya praktikant. Eller vår och vår, Anders mest tror jag. Hur som helst, han står över oss i rang och kan gott och väl beordra oss att göra allt från att stämma koklockan till att lämna musiksalen. Lite som Anders alltså. Var snälla!






• Niklas

Kommentarer
Postat av: Svikarnas svikare

det var inte meningen att svika bobbygrejsimojsen med flit.. på riktigt :)

hoppas ngn annan hoppas in och rockar fett :D lycka till till den ;D

2009-02-05 @ 17:59:44
Postat av: Niklas

Jojjomen det kommer rocka allt fett i alla fritöser i alla mcDonalds i Texas. Denise ville spela så allt är fixat och fint.

2009-02-05 @ 18:10:20
Postat av: Kattisch

Svarte Petter har fyra getter, men annars så e han en bra pratikant tycker jag !

2009-02-06 @ 19:22:24
URL: http://kattistrofen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0