lite tankar om 29:e april

Ja ni vet ju vad som händer då vid det här laget, men lite pryls finns att säga.

Vi kommer eventuellt få dit två band utifrån, det första heter Chocolate Millenium (rockpop) och det andra är ett electroenmansband, minns inte vad han kallade sig, civilt heter han Elof.

Det skulle bli dejligt om de kom.

Vi måste verkligen jobba med affischering den här gången, detta är ett jobb som alltid kan göras bättre. Men vad som verkligen skapar en publik är att vi tar dit vänner, familj och andra bekanta samt den muntliga reklamen.

Jag tänkte att alla som är involverade i företeelsen Bobbynight 29/4 satsar på att bjuda dit åtminstone tre personer var utifrån.  

Vi ska ju göra en fet pryl av det här, mer av allt typ. Detta innebär fler bagare. Intresse för detta jobb bör anmälas snarast, och det uppskattas mycket.

So long

♣ Niklas

Kommentarer
Postat av: Stoffe

jag håller med Niklas, gör pr för den här tillställningen nu! dra dit så mycket folk ni bara kan så att vi kan använda det här för att få folk till east. Jag tror den här kvällen kommer bli den bästa i år och om alla hjälps åt så är det inga problem att få den till vad vi vill. Heja, Heja.



//Carman

2009-04-15 @ 10:11:25
Postat av: Anonym

jag håller med Niklas, gör pr för den här tillställningen nu! dra dit så mycket folk ni bara kan så att vi kan använda det här för att få folk till east. Jag tror den här kvällen kommer bli den bästa i år och om alla hjälps åt så är det inga problem att få den till vad vi vill. Heja, Heja.



//Carman

2009-04-15 @ 10:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0