LÄS OCH BEGRUNDA (trubadurer)

Kort meddelande:

SKA NI SPELA PÅ BOBBY??? GRYMT! MEN! STÅR NI MED PÅ LISTAN VET NI DET SJÄLVA VÄL, DET INNEBÄR ATT DET ÄR PÅ ERT ANSVAR ATT NI REPAR OCH SER TILL ATT ER GRUPP SPELAR DEN 29:e.

Det är INTE okej att ha stått med på listan i en månad och sedan en vecka innan komma och säga att man inte vill vara med eftersom man inte repat eller har koll på någonting. Kom igen liksom.
 
Jag gick runt lite idag och letade efter de som ska spela, och ganska snart förstog jag att det finns en stor förvirring och stress. Lös det nu! Jag får krupp snart. Detta ska bli den i särklass bästa bobbykvällen, det ska gälla båda kvalitet på musik och framträdande. Musiken vet jag att ni kan greja, det ska bara till lite vilja. När det gäller framträdandet är det upp till er att göra det bra. Scenkläder? Anekdoter kopplade till låtarna? Röd tråd? Stagedive? Vad vet jag, just do it så blir det skitbra!

Nu litar vi på er.

♣ Niklas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0