Flåna nycklarna?

Tjaba. Klockan är lite, jag sitter och lyssnar på The bad touch. Anyway, yesterday.

Lyckat tycker jag! Skitcoolt med stora scenen och det feta ljudet. Vet inte om man behöver utvärdera djupare. Lycka till Denice och Chrill inför nästa år. Jag har ingen siffra på profiten men jag tror vi satte rekord. (Kaffet tog slut!?)


Tack till Creative Chaos, Chocolate Millennium och Anysound! Och till eleverna såklart. Jag vet inte hur det blev med fotograferande, men några kameror såg man väl så lite lär finnas.


Jag vet inte vad som mer finns att skriva,


♣ Niklas 


Kommentarer
Postat av: denice

Tack det lär behövas! Du har gjort ett extremt bra jobb och vet inte hur vi alla ska kunna tacka dig och Rost på ett hörn också. Tack!

2009-04-30 @ 17:26:26
URL: http://denices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0