Lite bilder från onsdags!

Hejhej!

Nu har Stoffe mcCardude gjort lite bilder tillgängliga, och då ska vi givetvis lägga upp dem i bloggen!

hej och hå

Martin, Norea och Stoffe. Om ni tittar noga så sitter ett spöke bakom notstället, det är Tomas. De spelade fint!

humlen är blå
Jennifer och Patrik i ettan. Stämningsfullt!

Oh yes
Riktigt mysigt blev det när Sofia och Evelina spelade och sjöng...

Bild
Caroline med vänner öste på lite mer och hade ett uppskattat nummer...

Micaela
I vilket Michaela deltog

aliehg
Två glada vänner (Katti och Denice) som spelade fint. Deras tredje låt var min favorit!

vi
Three jolly good fellows!!!

jive
sedan var det dags för Jive att köra igång. Det var trevligt!

Jive
Bassören!

Jive
Alla hade kul!

Yes
En nöjd Niklas!

Bilder: Christoffer Bilman

Nu ska jag dricka kaffe och kolla på Wallander!!!

//Niklas

Ps. Stay tuned... Bobby night vol. 2  - 18/12

MM Ds.


Kommentarer
Postat av: Stoffe

tjena tjena! är det någon som gärna vill ha nån bild i full storlek så kan ni ju bara höra av er till mig eller ta tag i mig i skolan. //Stoffe (SpEs06)

2008-11-23 @ 20:47:20
Postat av: Martin

Eftersom vi är såna självgoda besserwissrar skulle jag gärna ha alla bilder jag figurerar på som fototapet. Kan Christoffer McCardude ordna det?

2008-11-24 @ 09:47:57
Postat av: Norea utan "D"

gärna mindre om det går...

hejhej :D

2008-11-27 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0