Kom igen nu...

Jag var på Kvantum och handlade diverse prylar, alltifrån plastteskedar till blandsaft. Martin ska göra marängerna, och har blivit bak- och caféchef. Fick höra genom JIVE-Kristoffer att de får 3000 för att spela på Frans Schartau. Jag måste vaska fram lite pengar. Elevrådet som kommer fungera som medpresentatörer av Jive har 500 kronor att lägga i gagekassan.

Tilläggas bör att en tjej som heter Maria från SECO, (svenska elevrådsorganisationen typ) antagligen kommer komma på onsdag för att kolla in lite. Hon har fått nys om Bobby. Det ska väl sägas att det var genom henne Josefine Sandén fick nys om Jive, därav jag med. Detta skulle kunna betyda om jag har förstått saken korrekt att Maria skulle kunna erbjuda Bobby SECO-bidrag, eller på annat vis hjälpa oss med vår verksamhet. Min spontana tanke var frågan varför hon kanske inte på en gång skulle kunna bidra med lite så vi åtminstone en aning kan matcha Frans Schartau. Fast jag tror hon vill kolla in oss lite först. Vilket betyder att det måste bli bra. Vilket betyder:

KOM DIT!!!

Angående pengarna så uppmanade Maria mig att fråga rektorn. Men det är bra, då vet jag vad jag kan göra i morgon.

Vidare vill jag ställa en fråga till alla som läser och är med i Bobby; Vill du bli medskribent i bloggen? För att föreningen ska växa sig stark behövs fler aktiva. Kommentera eller hugg mig i korridoren (inte bokstavligt va)

Kram

//Niklas

Typ här

Kommentarer
Postat av: Josefine Ål-hund

Tycker du gör ett jättebra jobb med bloggen Niklas! Ska bli kul att få stå och sälja kaffe på onsdag :P

2008-11-17 @ 21:43:45
URL: http://metrobloggen.se/bsv
Postat av: Gunde

jag ser fram emot kaffe och bingo! smaskar nöjt

2008-11-17 @ 21:46:56
Postat av: magister A

Kan de komma och spela på EAST 09?

2008-11-18 @ 22:55:17
URL: http://www.browneye.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0