Tack för igår alla!!!

Ja, nog får man väl påstå att gårdagens kväll var lyckad. Om jag inte är helt ute och cyklar gick vi väl plus dessutom?

Det som var mindre bra var främst:

Teknikstrul på scen
Vi missade att hämta filmkameran hos Golf
Kanske blev det lite tajt om tid?

Jag vet att det är fruktansvärt tråkigt att upprepa det, men det är bara så att man kommer ihåg!

Bra saker!

Väldigt lyckat med möbleringen, BRA musik från alla som uppträdde och extra kul med två band utifrån. Tack till dem om de av någon anledning skulle läsa här. Återigen tack till alla som jobbade på ett eller annat vis. Bra var det också med många fotografer (åtminstone två?) Steffo och Maria dvs. Bilder kommer läggas upp någon gång under jullovet. Tack till dem!


Och nu är det ju som bekant snart jul, och jag ska strax iväg till skogås igen för glöggande och Vivaldi. Joeux Noël!!


God jul till alla i bobby    xx

Och gott nytt år!

Glad trettondagsafton också...

xx ♥

♣ Niklas


Kommentarer
Postat av: Idiot med glasögon

Jag har inte krävt ut varken min lön, julbonus eller gage än så det där med att gå plus är nog tillfälligt!Jag vet hur mycket vi fick in (trots att Bobo saboterade otroligt för mig när jag försökte räkna), men det kanske inte är något jag ska offentliggöra här....



Ps. JOYEUX för helvete!!!! Mathilda Björkander gråter om hon ser det här, FY SALKIN!!! Ds.

2008-12-19 @ 08:03:39
Postat av: Niklas

Ingen fara på taket, god jul gällde dig med Martin!

2008-12-20 @ 00:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0