Söndag

Usch för förkylningar. I fredags var jag hemma, så jag missade tyvärr luciatåget. Någon kanske kan rescensera som en kommentar?

Nu är det inte så långt kvar till torsdag. Jag har redan skrivit så mycket om det så jag ska inte tjata, men alla som är inblandade, se till att ha ordning på er uppgift!

Besök gärna estetrummets forum på fronter, Anders har skapat en tråd där vi ska diskutera eventuell gemensam aktivitet för esteterna, så tänk ut något som skulle vara kul och skriv ner det där!

En annan rolig sak är att det är en knapp skolvecka kvar innan det är jullov. Terminen har gått fort tycker jag, och idag är det redan tredje advent. Jag tror jag ska köpa en flaska glögg.

edit: Just det! Jag träffade Anna från You and me Bob igår på stationen, hon har visst bjudit in en gammal östralegend till torsdag. "Moppen" Alias Fredrik Diffner.

♣ Niklas

Ps. K.Ä.D.N.J Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0