Rapport över den senaste tidens bestyr

Angående Bobby night

Okej nu börjar saker och ting ta form. Jag kollade på listan för uppträdande innan jag gick hem och den var fylld. Bra! You and me Bob samt Jerndorfs band 3rek är bokade. Jag och Steffo har fixat planschen och den sitter redan uppe på de flesta anslagstavlor i skolan samt på Huset i Huddinge centrum. Jag skulle GÄRNA se att någon frisk fläkt erbjuder sig att sätta upp på typ Rockville i trånkan och på alla ställen man kan tänka sig är bra. Helst att alla tar ett par stycken och smäller upp på hemorten. Inträdet hamnade på 20 kronor. Meddelande till artisterna: Tänk på att vi satsar på mer artisteri denna gång, en effekt av det är att ni ska presentera er och dra dåliga vitsar etc helt på egen hand. Ta applåder som Anders säger, för att använda ett bra uttryck mer output. Det är ER folk vill se! ;)

Angående konserter i morgon

Ja, jag har syndat. Men eftersom jag inte har skrivit det ordentligt tidigare gör jag det nu. I morgon den 5/12 är det aulaspelning på gång igen. På dagen är det ettorna, estetisk verksamhet och ensemble (tror jag) som kör. Tid är jag inte helt hundra på på grund av lite strul med bokningar men det brukar väl vara någonstans vid lunch. Inte att förglömma: På kvällen är det ettorna och vi treor som kör. Klockan halv sju, 20 kronor inträde och bullar och annat mums. Be there or be a chair.

Angående annat

Alla som figurerar i musiksalarna: Stäng alltid dörrarna efter er, och se till att det är låst när ingen är där. Tjuvar går lösa.

Det var väl allt?

♣ Niklas

Kommentarer
Postat av: JimmyBillow

Det står fel tid på affischerna. Tröttmössa!

2008-12-05 @ 21:11:11
Postat av: niklas

HAH. Vi ligger steget före dig kompost.

2008-12-06 @ 11:35:58
Postat av: Norea is the shit

"Det är ER folk vill se! ;)"

varför i hela fridolfs namn sjunger o spelar vi för då? :D

2008-12-09 @ 20:19:35
Postat av: Norea is the shit

"Det är ER folk vill se! ;)"

Varför i hela fridolfs namn sjunger och spelar vi för då? :D

2008-12-09 @ 20:22:05
Postat av: Norea gör comeback

jag vet inte vart rockvillegrejsimojsen ligger, men jag kan hjälpa till att sprida rykte och klistra upp nermalda björkar lite här och där och där och här :)

2008-12-09 @ 20:26:05
Postat av: Niklas

Bra Norea! Banka djungeltrumman gul och blå. Och det är er folk vill höra då? :)

2008-12-09 @ 21:04:53
Postat av: Norea svarar

SIR YES SIR :D hehe hell yeah att jag ska! :D

tack, nu kan ja sova lugnt :)

2008-12-09 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0