En vecka och en dag

...Är det kvar till bobbykvällen. Jag ska domdera lite såhär på kvällskvisten. 

Alla som ska spela:

Jag har satt upp preliminär spelordning på en lapp i musiksalen.

1. Gå dit och titta

2. Fundera på om ni har synpunkter, men lägg inte för mycket energi på det för jag tror vi kör som det står, endast mycket goda motiveringar kan få mig att ändra ordningen.

3. Meddela mig snarast möjligt hur många låtar ni kör. Jag kommer eventuellt leta upp er men ni kan ju vara bussiga och leta efter mig också.

4. Repa

Ni som ska baka:

Baka fina kakor

Martin:

Se till att dina underordnade sköter sig och fundera lite på alla frågor som har med cafét att göra. Det finns en del att fixa.

Order till alla:

Bjud dit alla ni känner och några till.



Nu över till lite andra saker. Konserterna i fredags gick bra, bortsett från ettornas första som inte gick alls eftersom idrotten kom. Det var synd, det har nog aldrig varit så mycket folk inne i aulan som när ensemble och estetisk verksamhet spelade. Men på kvällen blev det grymt, eventuellt bästa spelningen någonsin för oss treor? Skulle jag nog skriva på i alla fall. Ettorna var också duktiga, ska bli kul att se mer av dem i framtiden.

Och jag tänkte på en sak. Om någon har bilder från i fredags, lunchkonserten eller tvåornas 70-talskonsert, det vore super om denne någon kunde ge mig lite bilder för publicering! Jag tänker mig att det är ytterligare ett finfint användingsområde för bloggen. Ge mig bilder!!!

Det var det om det tror jag.

Jo just det! Jag och Steffo, kanske några fler, har pratat om att det vore skoj att göra något med alla esteter. Anders hade ju en idé om bad, men jag har inte hört så mycket mer om det. Men i vilket fall, bad eller ej, skoj vore det med gemensam förströelse, kom med idéer!

Martin får också vara med, han är väl tilldelad Bobbyordern vid det här laget.

Så nu är jag klar.

♣ Niklas


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag har full kontroll på baksektionen i nuläget. Det enda problemet är att Nils börjar bli lite uppstudsig, men han rättar sig nog i ledet snart.



Om det är någon som undrar något om caféet så är det bara att skicka de till mig. Jag vet allt.



Och för övrigt så vill Nils inte att jag ska umgås med esteterna, och om inte Nils vill då finns det inte!

2008-12-09 @ 22:09:12
Postat av: Niklas

Du missuppfattade; Nils vill inte umgås med dig ;)



Dekoration, prissättning, kaffekok odyl och att leja arbetsmyror ligger på ditt bord!

2008-12-09 @ 22:16:55
Postat av: evelina

haha martin har blivit dissad av nisse XD

men hur många lussebullar vill ni att jag ska baka? asså ungefär.. :)

2008-12-09 @ 22:51:32
Postat av: Niklas

Jag bakade ca 60 bullar till förra gången, och det gick inte åt på långa vägar, en del blev väl sålt i lärarrummet sedan. Jag tycker du satsar på 40-50, men fråga Anders som har bäst insikt i lärarrumsförsäljningen vad han tror. Det är bättre att få över än att det tar slut.

2008-12-10 @ 06:34:36
Postat av: Norea rules

ja tror också på Niklas teori att Nisse faktiskt inte vill vara med dej Martin ;) asså.. inte vara vara, men umgås!



I så fall bakar du 70 Evis! Sen har vi bullkalas efter? :)

Hur många peppisar ska jag baka? :D

2008-12-10 @ 17:49:01
Postat av: Norea gör comeback

för ja skulle väl baka pepparcookisar? :O

2008-12-10 @ 17:50:23
Postat av: Martin

Om jag nånsin hör ordet pepparcookisar igen kommer jag att sprutvomera!

2008-12-10 @ 18:10:53
Postat av: Niklas

hihi...



Jag står fast vid 40-50. Det är bättre att vi får över än att vi blir tvungna att sälja låtsasbullar, dvs att efterfrågan finns utan att vi har bullar.

2008-12-10 @ 18:50:47
Postat av: Norea darrar aldrig!

pepparcookisar pepparcookisar pepparcookisar pepparcookisar !!!

ja vet ändå inte vad sprutblablabla betyder så ja blir inte direkt rädd?!

2008-12-10 @ 19:15:36
Postat av: niklas

det betyder att martin kommer kräkas på dig idag

2008-12-11 @ 08:03:16
Postat av: Norea säger

naaaaat. för det är bara två timmar kvar av idag och han har inte spytt på mej!

2008-12-11 @ 22:12:59
Postat av: Norea säger

naaaat. det ör ju bara en timme kvar av idag!

2008-12-11 @ 22:56:24
Postat av: Norea

haallåå är det någon rom skriver i mitt namn? :O

asså inte skriver i mitt namn, men asså.. ni fattar

2008-12-12 @ 15:58:40
Postat av: Martin

någon rom? Så politiskt korrekt...

2008-12-12 @ 19:47:21
Postat av: Norea

hahah skrattattack..

naaaaat.

SOM SÅKLART :D

2008-12-13 @ 01:53:31
Postat av: Niklas

Tror inte det men om det är det så kan den lustigkurren GE FAN i det bums.

2008-12-13 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0